Mijn debit kaart werkt plots niet meer, ik heb geen vervang kaart ontvangen en heb zeker nog genoeg geld op de kaart. Kan iemand me hiermee helpen?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelMijn debit kaart werkt plots niet meer, ik heb geen vervang kaart ontvangen en heb zeker nog genoeg geld op de kaart. Kan iemand me hiermee helpen?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelDag
Jij gebruikt vermoedelijk de Maestro-debetaart nog maar deze worden vervangen door Bancontact-Visa-Debetkaarten.
Hiervoor neem je best telefonisch contact met ons op. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00 maar dan dient de lijn beveiligt te worden aan de hand van de Easy Banking Phone-code. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Communicatie (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.