Skip to main content

Het plasticfolie  op mijn Debitkaart komt los en heb het moeten verwijderen, omdat de kaart in een betaalautomaat soms blijft hangen, daarom heb ik het volledig verwijderd. Op die plasticfolie staat echter ook mijn Cardnummer, mijn Accountnummer, mijn Clientnummer en de maand en het jaar van de geldigheid van de kaart (ik dacht dat deze gegevens op de eigenlijke kaart zouden gestaan hebben, dat is dus niet zo). Ik heb bijgevolg een nieuwe kaart nodig. Moet ik daarvoor naar mijn gewoon kantoor of kan een Debit kaart ‘on-line’ worden gevraagd? Vermits nu toch in deze Coronaperiode alles ‘on-line’ gebeurt...Voor de meeste “on-line” betalingen heb ik de gegevens nodig van mijn Card, Account en Clientnummer nodig...Het stukje folie dat ik ervan heb getrokken is veilig opgeborgen bij mij thuis, maar de gegevens erop zijn haast onleesbaar...

Hey @Tutti Frutti ,

Via de “Contact” functie van je app kan je het Easy Banking Centre contacteren die de kaart voor jou kunnen vervangen.

Als je geen smartphone hebt, kan je dit regelen via 02 762 60 00. Hiervoor is het wel belangrijk om in het bezit te zijn van onze Easy Banking Phone code.

Groetjes,

Lieze


Ik heb gewoon gebeld naar mijn bank, moet geen afspraak maken en alles komt in orde.


Met mijn kaart kan ik al een tijdje niet meer contactloos betalen… is het verstandig om die nog te laten vervangen?? Aangezien er dit jaar zoal een nieuwe kaart komt… Heeft iemand zicht op wanneer de mijne zou komen??


Dag @Stevov 

Als je je kaart laat vervangen, en dat mag je zeker doen, dan heb je waarschijnlijk zo’n nieuwe Visa Debetkaart als vervanging.

Als je het contactloos kan missen tot je nieuwe kaart, weet dan dat de kaart sowieso dit jaar toekomt.

We kunnen je helaas niet zeggen - om veiligheidsredenen - wanneer deze worden opgestuurd.

 

Groeten

LienV


Mijn vrouw en ik hebben beide een debiteur bankkaart voor een rekening. Nu is de kaart van mijn vrouw defect,werkt niet meer met de kaartlezer.Hoe kan ik nu aan een nieuwe debitkaart op haar naam komen?


Hallo @Erna helsen,

Als je gebruikt maakt van de app kan je volgende stappen volgen om de kaart te vervangen:

1 aanmelden in de app

2 klik op mijn diensten

3 kies voor kaarten

4 klik op de kaart

5 Kies definitief blokkeren of vervangen

6 klik ze is stuk en volg de verdere stappen

 

Als je geen gebruikt maakt van onze app, kan je ons contacteren via onderstaande manieren om de kaart te vervangen:

  • U kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Center of Neem contact met ons op. U wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.
  • Maakt u geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met uw 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
  • Langsgaan in een kantoor.

Groetjes, Joyce. 


Reageer