Beantwoord

Duidelijkheid

  • 30 January 2021
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Geagte Baribas medewerker. Ik hoop dat er iemand me iets van duidelijkheid kan geven. En zal situatie zo duidelijk als mogelijk uit leggen. Ik ga er vanuit dat Mr Francois Paul Pinault niet geheel onbekend is wegen multimilionair te zijn. Zo gezegd heb ik destijds een donatie mogen verkrijgen. Ik kan me indenke SPAM. In dit geval betwijfel ik da. Dit vanwegen dat er enige tijd gelden bestolen ben van een samsung s9 of s 10 De gene waar ik letterlijk zeker van ben dat die hem heeft gestolen is ik ga naar me tijdlijn. Nartuurlijk dat kan er iets naast zitten. Maar echt ver van meer dan 25 meter. En als ik tot op de dag van vandaag naar mijn huidige locatie ga ben ik niet thuis maar daar. Misschien dat U denkt dan doe je een melding bij de politie. Fout gedaan maar zien het niet om een urgente questie mits het om zijn eigen mobiel zou gaan. Maar goed. Ik kan werkrlijk aan tonen dat er bestelling na bestelling word gedaan waar ik de track codens van krijg. Ja ja maar 1 ik niet bestel laat staan ik ooit ondvang. De bestellingen gaan letterlijk om een behooooorlijk vermogen. En iemand kan niet bestelling na bestelling doen nadat hij de eerste niet zou hebben betaald. Wat ik hier mee wil zeggen in mijn mobiel staan mijn gegevens gek genoeg kan ik op geen manier mijn hotmail meer in omdat hij het 2de deel van vertificatie ergens heen verstuurt wat ik ik nooit heb ingesteld 2 dus niet weet waar dat heen gaat laat staan dat ik er op in zou kunnen loggen. Dus wat ik vermoed. Is dat de desbetreffende persoon. de verzending heeft geweizicht naar zich zelf. Want hij is ver van milionail. Maar een minimale schatting van minstens 20.000 aan goederen heeft besteld. Maar ik op geen manier kan aan tonen. Wat ik wel kan aan tonen. is een offisieel stuk van baribas met mijn naam adres geboorte datum enz. incl Hand tekening van Mr Francois Paul Pinault en ik denk maniger van BNP Frankrijk dit schijnt officieel te zijn

 

icon

Beste antwoord van YannickB 1 February 2021, 08:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Marcello,

Ik heb je e-mailadres uit je bericht verwijderd, want dit is een publiek forum waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke info zoals contactgegevens en bancaire info deel je best niet zomaar via het internet.

Ik vrees ook dat je slachtoffer bent van fraude en raad je aan om onmiddellijk alle communicatie met de personen in kwestie stop te zetten en een klacht neer te leggen bij de politie.

Indien je kaartgegevens hebt doorgegeven en/of stappen met je kaartlezer hebt gevolgd, dien je ook onmiddellijk de betrokken kaarten te laten blokkeren via Card Stop op het nummer 078 170 170.

Berichten waarbij je van een persoon die je niet kent iets zal krijgen waarvan je niet op de hoogte bent zijn praktisch altijd een poging tot oplichting.

Reageer