Beantwoord

Easy banking app en Easy Banking Web

  • 25 January 2024
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Bij het installeren vd app en het registreren via het web, krijg ik de melding dat de e-handtekening onjuist is,  en de applicatie geblokkeerd omdat ik 5x fout gedaan zou hebben.

Hoe los ik dit op?

Bellen naar EBC is hopeloos, want daar raak je niet binnen.

 

icon

Beste antwoord van Liz 26 January 2024, 10:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Hallo @Schmitti,

Bedankt voor je bericht.

Je bent een klant die overkomt van bpost bank? Zo ja kan het helaas daarmee te maken hebben dat je problemen ervaart voor aan te melden.

Je kan voor connectieproblemen bellen naar het aparte nummer 02 433 40 07.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

heb juist nog eens geprobeerd en krijg steeds dezelfde foutmelding over de e handtekening die fout is.

toch geef ik de juiste handtekening in.

wanneer gaat dit opgelost worden??

 

Dag @toni candal,

 

Indien je deze melding krijgt terwijl je alle stappen nauwkeurig volgt, zou het kunnen dat de instellingen van je kaart niet helemaal juist staan. Deze kan je laten nakijken via het nummer 02 433 40 07.

 

Onze excuses voor het ongemak,

Liz

bedankt voor de tip.

is in orde nu 

 

Reageer