Skip to main content
Beantwoord

easy banking app - plots boodschap

  • 19 May 2024
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

ik heb een nieuwe bankkaart ontvangen die ik ook een aantal weken geleden geactiveerd heb; doch mijn easy banking app functioneert niet meer : ik krijg de boodschap : "u hebt geen toegang omdat u geen easy banking web-contract hebt"... DIT IS HEEL DRINGEND OP TE LOSSEN GEZIEN IK MORGENVROEG VERTREK OP CITY TRIP NAAR MILAAN EN MIJN APP NIET KAN GEBRUIKEN VOOR BETALINGEN !  graag asap een oplossing;  ik gebruik de app al jaren....en heb alleszins een easy banking web contract !  

2 reacties

Reputatie 2

ik heb een nieuwe bankkaart ontvangen die ik ook een aantal weken geleden geactiveerd heb; doch mijn easy banking app functioneert niet meer : ik krijg de boodschap : "u hebt geen toegang omdat u geen easy banking web-contract hebt"... DIT IS HEEL DRINGEND OP TE LOSSEN GEZIEN IK MORGENVROEG VERTREK OP CITY TRIP NAAR MILAAN EN MIJN APP NIET KAN GEBRUIKEN VOOR BETALINGEN !  graag asap een oplossing;  ik gebruik de app al jaren....en heb alleszins een easy banking web contract !  

Tsja, voor dinsdagmorgen zal BNP door niets of niemand te bereiken zijn. Een maximale dienstverlening noemt men dat.

Terloops, woont u in BE, of in een ander land?

Het is inmiddels duidelijk geworden dat BNP overgegaan is tot de algemene schrapping van klanten buiten de EU. Dus, indien u bijvoorbeeld in San Marino zou wonen, dan zit u helaas in hetzelfde schuitje.

Hebt u reeds geprobeerd uw rekening na te kijken via de webversie, op een computer dus (Mac. Winflows, Linux)?

Reputatie 5

Hallo @Marnix De Troyer,

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses voor dit ongemak.

Het lijkt erop dat je helaas niet de enige bent met dit probleem. Anderen hebben ons ook dit gemeld op onze Community.

We raden je aan contact te zoeken via onze helpdesk 0032 2 433 40 92 (te bereiken op werkdagen van 7u tot 22u -Belgische tijd) om na te gaan waarom je toegang is verdwenen. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer