Beantwoord

foutcode W0429

  • 15 August 2023
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

ik probeer al geruime tijd mijn rekening limieten aan te passen.

ik krijg steeds dezelfde foutmelding waardoor dit niet gaat.

weet iemand wat deze code wilt zeggen of waarom deze code erop  komt.

 

mvg

icon

Beste antwoord van Tim DL 16 August 2023, 10:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

ik probeer al geruime tijd mijn rekening limieten aan te passen.

ik krijg steeds dezelfde foutmelding waardoor dit niet gaat.

weet iemand wat deze code wilt zeggen of waarom deze code erop  komt.

 

mvg

Dag @ddsrenovatie,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Mogen we je vragen ons hiervoor beveiligd telefonisch te contacteren zodat we dit voor jou kunnen nakijken? Via onze Community hebben we namelijk geen toegang tot jouw gegevens.

Je kan ons beveiligd bellen door via het Communicatie-menu in jouw Easy Banking App te kiezen voor ‘Easy Banking Centre’ of op ons algemeen nummer 02 762 60 00 met jouw klantennummer en Easy Banking Phone code.

 

Indien je deze Easy Banking Phone code nog niet hebt, kan je deze aanmaken op jouw Easy Banking Web door jouw naam te selecteren rechtsboven, te kiezen voor ‘Instellingen’ en in deze lijst Easy Banking Phone te selecteren. Na de stappen te volgen en te bevestigen met je kaart en kaartlezer kan je deze code steeds gebruiken om ons gemakkelijk beveiligd telefonisch te bereiken.

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer