Beantwoord

Gedeblokkeerde kaart

  • 11 June 2020
  • 4 reacties
  • 361 Bekeken

Goede middag, 

 

De pincode van mijn kaart werd terug vrij gegeven en ben daarna geld gaan afhalen aan de automaat.

Echter als ik nu mijn kaart in het kasje steek om in te loggen op online banking krijg ik steeds de melding dat pincode geblokkeerd werd.

Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord van YannickB 11 June 2020, 15:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hallo Nathalie,

Was het een automaat van onze bank waar je geld afhaalde?

Automaten van andere banken staan namelijk niet altijd rechtstreeks met ons in verbinding, waardoor je kaart mogelijk niet volledig gedeblokkeerd werd.

Het is alvast voldoende om je debetkaart in een van onze automaten te steken en je code in te toetsten. Je bent niet verplicht om geld op te nemen.

Dag Yannick, 

 

Dit was inderdaad een automaat van jullie.

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord.

Dan is je kaartlezer mogelijk defect. Heb je toevallig een tweede toestel waarmee je kan testen? Dat mag er eentje van een andere bank zijn, zolang ze beschikt over een M1- en M2-knop.

Als het met een tweede kaartlezer wel lukt, dan kan je de defecte kaartlezer gratis laten vervangen via deze pagina.

Lukt het met een tweede kaartlezer ook niet, dan vrees ik dat we je kaart nogmaals zullen moeten deblokkeren.

Reputatie 5
Badge

Dag @Buntinx Nathalie , 

Wij hebben niets meer van je vernomen dus veronderstellen dat het probleem inmiddels werd opgelost. 

Fijn weekend! 

Reageer