Beantwoord

geen geld uit automaat

  • 16 september 2020
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Beste Bnp

Gisteren wilde ik geld afhalen in jullie automaat in het station van Leuven. Helaas kwam er geen geld uit, maar het geld staat wel geblokkeerd op mijn rekening. Ik ben precies ook niet de eerste met dit probleem. ;) Graag een oplossing. 


Vriendelijke groet

icon

Beste antwoord van Shari V 16 september 2020, 13:21

Dag@Mik

Daarvoor neem je contact op met jouw bank. Zij starten dan een dossier op en sturen dit door naar ons zodat dit onderzocht kan worden.

Hartelijke groet

Bekijk origineel

4 reacties

Dag @Mik , alleszins vervelend om te horen dat je geen geld uit de ATM ontvangen hebt.

Je kan ons hier voor best even telefonisch contacteren zodat we een dossier kunnen opstarten om het nodige na te kijken met de externe beheerder van die ATM.

Je kan ons het best bereiken door aan te melden in de Easy Banking App en te klikken op “Contacteer ons - bel ons”.

 

Groeten.

Beste NickL

bedankt voor je antwoord. Ik ben momenteel geen klant bij jullie, dus ik ga de Easy Banking App niet installeren. Is er een andere manier?

 

Groet

Mik

Dag@Mik

Daarvoor neem je contact op met jouw bank. Zij starten dan een dossier op en sturen dit door naar ons zodat dit onderzocht kan worden.

Hartelijke groet

Dank je!

Reageer