Beantwoord

Geld afhaling onder KV persoonlijk groningen

  • 2 September 2023
  • 3 reacties
  • 1058 Bekeken

Er werd van onze rekening met één van onze kaarten 6,56 euro betaald met als mededeling KV Groningen persoonlijk. Dit is niet van mij! Ik belde cardstop en blokkeerde de kaart van waar het betaald werd. Ik kan de bank niet bereiken. Wat dien ik nu te doen? 

icon

Beste antwoord van Tim DL 4 September 2023, 10:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Er werd van onze rekening met één van onze kaarten 6,56 euro betaald met als mededeling KV Groningen persoonlijk. Dit is niet van mij! Ik belde cardstop en blokkeerde de kaart van waar het betaald werd. Ik kan de bank niet bereiken. Wat dien ik nu te doen? 

Dag @Maaike Barbary,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Voor fraude zijn wij 24/7 bereikbaar, via de ‘Fraude’ in het communicatiemenu van je Easy Banking App of op 02 433 43 75. Zo kunnen we nakijken hoe deze betaling gebeurde.

Aangezien je je kaart via Cardstop blokkeerde wordt deze automatisch vervangen en wordt er een nieuwe kaart naar je opgestuurd.

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Er was geen sprake van fraude. KV staat voor Kruidvat. De hoofdzetel zou gevestigd zijn in Nederland, dus vandaar Groningen. Het geld ging er later af dan de datum van effectieve betaling. Dus mocht iemand hetzelfde meemaken in de toekomst via het online bestellen van foto’s, fotoboeken via Kruidvat dan weet je het nu ;).

Reputatie 1

Er was geen sprake van fraude. KV staat voor Kruidvat. De hoofdzetel zou gevestigd zijn in Nederland, dus vandaar Groningen. Het geld ging er later af dan de datum van effectieve betaling. Dus mocht iemand hetzelfde meemaken in de toekomst via het online bestellen van foto’s, fotoboeken via Kruidvat dan weet je het nu ;).

Dag @Maaike Barbary,

Goed om te horen.

Bedankt om ons hier nog van op de hoogte te houden.

Indien je nog vragen hebt, aarzel zeker niet om ons te contacteren of een bericht op de Community te plaatsen.

 

Groetjes,

Tim DL

Reageer