Beantwoord

geld storten

  • 25 September 2023
  • 2 reacties
  • 259 Bekeken

Ik heb dit weekend geprobeerd om geld op mijn rekening te storten via een automaat van fortis, maar het werd geweigerd. Wat moet ik doen om met mijn kaart van hello bank cash op mijn rekening te zetten?

icon

Beste antwoord van Jonas F 26 September 2023, 09:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Ik heb dit weekend geprobeerd om geld op mijn rekening te storten via een automaat van fortis, maar het werd geweigerd. Wat moet ik doen om met mijn kaart van hello bank cash op mijn rekening te zetten?

Dag @thiaravanhoof,

Bedankt voor je bericht.

Het Hello Pack is voornamelijk bedoeld als oplossing voor onze digitale klanten.

Het klopt dat dit beperkingen inhoudt op vlak van geldstortingen, bestellen van deviezen en papieren overschrijvingen, zoals beschreven in onze algemene voorwaarden.

Indien je nood hebt aan het storten van cash geld kan je eventueel eens verder kijken naar onze andere oplossingen die we aanbieden. 

Als je hier verdere vragen over hebt aarzel niet om met ons contact op te nemen via de Hellobank app en/of via het algemeen nummer 02 433 41 41.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

dag,

dankje maar toch keek ik naar de hello betaalrekening dat ik heb geopend en er stond er op dat ik geld kan afhalen in automaten.

https://www.bnpparibasfortis.be/nl/public/particulieren/dagelijks-bankieren/bankrekeningen/zichtrekening/gratis-zichtrekening

Reageer