Beantwoord

Geschil

  • 2 December 2020
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Beste,

 

Ik wou geld toevoegen aan mijn paypal rekening, ik kreeg de melding dat de betaling mislukt is maar het geld is wel afgeschreven van mijn rekening. Ik heb hiervoor contact opgenomen met paypal en na enige tijd toch antwoord gekregen. Hun antwoord: Je dient aan je bank te vragen om een geschil in te dienen, meer kunnen wij voor jou niet doen. Nu is mijn vraag naar jullie toe: Kunnen jullie dit geschil aanmaken? zoja welke stappen moet ik hiervoor ondernemen?. 

 

Met vriendelijke groeten,

Kjell

icon

Beste antwoord van JolienP 3 December 2020, 09:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Dag Kjell,

Vervelend dat die betaling mislukt is. Gebruikte je een debetkaart of een kredietkaart?

Dag YannickB,

 

Debit (Bancontact - Hellobank).

 

Met vriendelijke groeten,

Kjell

Dag @Kjellvdp 

 

Om dit in orde te maken raad ik je aan om contact op te nemen met het nummer 02 762 60 00.

 

Met vriendelijke groeten,

JolienP

Reageer