Skip to main content
Beantwoord

goedgekeurd zichtrekening easy banking

  • 17 July 2024
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Beste 

ik heb in de afgelopen dagen een een nieuw zichtrekening aangevraagd maar heb nog steeds niks van antwoord ontvangen 

het gaat over dossiernummer 30861189

3 reacties

Reputatie 2

Beste @Wesley Vancranenbroeck

Bedankt voor je bericht. Het kan soms wel even duren alvorens uw aanvraag verwerkt is. Via dit kanaal hebben we geen zicht op de stand van zaken van jouw aanvraag. Je kan ons hiervoor best even persoonlijk contacteren op het nummer 02 762 60 00. Je kan ons ook op andere manieren contacteren, indien je zou kunnen aanmelden op Easy Banking (indien je al een betaalrekening hebt bij ons): 

Per beveiligde chat

  • Meld je aan in Easy Banking Web. 
  • Klik bovenaan op je scherm op de knop Hulp nodig?.
  • Kies Open Livechat.
  • Stel je vraag.

Per e-mail

  • Meld je aan in Easy Banking Web. 
  • Klik bovenaan rechts op Berichten.
  • Kies nadien voor Bekijk mijn mailbox.
  • Klik bovenaan rechts op Nieuw bericht.
  • Selecteer een onderwerp en stel je vraag.

We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag tussen 7 en 22u en zaterdag van 9 tot 17u. 

 

Groetjes,

JoachimJ

Beste 

Is mijn aanvraag nu inorde 

Reputatie 5

Hallo @Wesley Vancranenbroeck,

Bedankt voor je bericht.

Zoals eerder aangegeven hebben wij via deze weg geen zicht op de aanvragen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer