Beste antwoord van JessicaJ
Bekijk origineel
Google Pay activatie lukt niet meer. “Uw bank moet nagaan dat u het bent”
Tsja, in mensentaal gesteld: bij BNP dienen de kaarten manueel te worden toegevoegd.
Daartoe dient u eerst al uw moed te verzamelen, om dan te kunnen bellen naar het fameuze nummer
02 762 60 00. Wanneer u daadwerkelijk iemand aan de lijn zou krijgen, dan zal die manueel uw kaarten toevoegen. Leve de 21ste eeuw! Kortom, klantvriendelijkheid ten top.
Dit gedoe werd om veiligheidsredenen ingesteld, aldus verklaart BNP. Alhoewel, noch bij KBC, noch bij Belfius, noch bij N26 enz... wordt men met een dergelijk iets geconfronteerd. Zouden KBC, Belfius en N26 dan ‘onveilige’ banken zijn?
Komaan, dit is toch te gek om los te lopen.
Beste
Je doet dit het beste rechtstreeks vanuit de Easy Banking App bij “communicatie” en dan “hulp en contact” . Indien je over een 5 cijferige Easy Banking Phone code beschikt om de lijn te beveiligen kan je ook het nummer vermeld in de fout boodschap bellen.
Heb je ondertussen al kunnen bellen naar het Easy Banking Centre en was het gelukt om terug met Google Pay te betalen?
Laat het ons zeker weten zodat we je kunnen verder helpen indien nodig!
Met vriendelijke groeten,
Jessica
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.