Beantwoord

Het nieuwe concept van DEBET VIASA kaart

  • 26 August 2021
  • 6 reacties
  • 198 Bekeken

Het nieuwe concept van DEBET VIASA kaart werkt hier ook niet voor onlineaankopen, noch  bij Bancontact of visa aanklikken bij website handelaar. Want er moest ook net zoals bij anderen hier in het forum, een andere bankkaart gebruikten omdat ze  bij allebei de vervaldatum verplicht invullen vragen.

En die staat niet meer vermeld op de nieuwe kaart, is dus wel degelijk voor de klant een achteruitgang, ga niet te moeilijk meer doen het is in de maatschappij alledagen al idioot genoeg met bepaalde hogeropgeleiden dien zulke beslissingen nemen. Banken genoeg als hier niets aan verandert en klant achteruit gaat.

 

Komt er nog bij dat die groene kaar enorm moeilijk leesbaar is.

#waarzijnwemeebezig

icon

Beste antwoord van YannickB 30 August 2021, 08:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Beste @DIRK ROOMAN 

Jammer om te horen dat je problemen ondervindt.

De vervaldatum van de nieuwe Visa Debitkaart kan u terugvinden op de achterzijde rechts.

Groetjes

Ja een vervelend iets wat ze daar vuile sterke kleverig spul over hadden geplaatst, niet echt verstandig krijg nog alles er niet af.

Groen kaartje blijft moeilijk leesbaar en word niet aanvaard door diverse online betaalwebsites onder meer de gekende bol.com wordt aanzien als visa kaart en word nog steeds geweigerd. Met andere Bank en kaart geen probleem, maar moet ik daarvoor nieuwe BNP-debet Visa kaart nog hebben als ik op servies achteruitga?

 maar moet ik daarvoor nieuwe BNP-debet Visa kaart nog hebben als ik op servies achteruitga?

Nee hoor, er is geen enkele verplichting hiertoe.

Dus ze kunnen mijn oude kaart teruggeven? Want nu kan ik niet online betalen 

 

Reputatie 6
Badge +3

Dus ze kunnen mijn oude kaart teruggeven? Want nu kan ik niet online betalen 

 

Die oude kaarten kunnen niet meer geactiveerd worden, alle Bancontact-Maestro kaarten gaan eruit en worden definitief vervangen door Bancontact-Visa Debitkaarten, er is dus geen weg meer terug.

Als je niet akkoord gaat met deze gang van zaken dan moet je maar je conclusies uittrekken.

 
 
 
 
Reputatie 7

Hallo @DIRK ROOMAN 

Bij bol.com is er momenteel inderdaad een probleem wanneer je kiest om te betalen met Bancontact en effectief manueel de gegevens van je kaart invoert. Bol.com is op de hoogte en werkt aan een oplossing.

Je kan intussentijd wel bij hen betalen door te kiezen voor Visa of door te kiezen voor Bancontact en de QR-code te scannen met Easy Banking App of met Payconiq by Bancontact. In beide gevallen zal het geld meteen van jouw zichtrekening gaan.

Reageer