Beantwoord

houder moet zich verifiëren

  • 25 November 2020
  • 5 reacties
  • 2432 Bekeken

Ik probeerde gisteren te betalen via Bancontact, maar op de terminal verscheen ‘houder moet zich verifiëren’. Ik heb een bericht gestuurd naar fortis, maar ze weten niet wat er gaande is. Weet iemand wat en hoe ik dit moet doen? 

alvast bedankt

icon

Beste antwoord van YannickB 8 December 2020, 13:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo Lukas,

Verschijnt deze melding op de site van een handelaar, in de aparte Payconiq by Bancontact app of in Easy Banking App nadat je op ‘Bancontact’ hebt gedrukt?

Het verschijnt op de terminal als ik probeer te betalen in een echte winkel, dus niet online, dan verschijnt er gewoon betaling niet gelukt.

bedankt voor het antwoord

 

Hey @Lukas4159 ,

Was dit een betaling met je kaart, met onze app of met de afzonderlijke Payconiq by Bancontact app?

Groetjes,

Lieze

Dit was met mijn kaart, maar ik kan ook niet betalen met payconiq.
 

Alvast bedankt

 

Reputatie 7

Bedankt Lukas,

In dat geval raad ik je aan om ons even te bellen via 02 762 60 00. Op die manier hebben we toegang tot je kaart en kunnen we nakijken wat er precies aan de hand is.

Reageer