Beantwoord

Ik kan niet bij elke handelaar betalen met mijn visa debit kaart

  • 14 July 2021
  • 6 reacties
  • 243 Bekeken

Beste,

 

Ik kan niet bij elke handelaar betalen met mijn visa debit kaart. de handelaar bij de natuurwinkel heeft een bankcontact-systeem “Key-ware”.

Kan het dat dit systeem nog niet geupdate is ofzo?

 

alvast bedankt voor het antwoord

icon

Beste antwoord van JarneM 14 July 2021, 16:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3

Dag MarBas

Kun je meer info geven over de zaak waar de kaart niet aanvaard werd? Zo kan de handelaar, door onze diensten op de hoogte gebracht worden van de werking.

Hartelijk dank!

Shari V

beste,

 

het gaat over Natuurwinkel De Kiem (Pasbrugplein 4 te 2800 Mechelen).

 

groeten

 

Reputatie 2

Hallo @MarBas ,

 

Het nodige werd intern doorgegeven zodat deze handelaar op de hoogte gebracht kan worden door onze diensten.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reputatie 3

Beste,

 

Ik kan niet bij elke handelaar betalen met mijn visa debit kaart. de handelaar bij de natuurwinkel heeft een bankcontact-systeem “Key-ware”.

 

UIt de advertentie van “Keyware”

“Keyware geeft u de keuze uit een ruim gamma aan betaalterminals (Worldline, Ingenico,…) en transactie-abonnementen (voor Bancontact, Maestro, V Pay, Visa, MasterCard, Union Pay, Amex, JCB, maaltijdcheques”

De Visa-debetkaart wordt dus niet ondersteund, en dat zal niet enkel bij die Natuurwinkel zijn maar bij alle bij Keytrade aangesloten handelaars. Overigens, zelfs als Keytrade Visa-debet in zijn pakket zou opnemen, dan is het nog niet voor elkaar, want de handelaar zal extra moeten betalen aan Keytrade om  die extra functie te laten activeren.

Enkel de zon gaat voor niets op, wat die van BNP ook mogen beweren.

Reputatie 3

Hallo @MarBas ,

 

Het nodige werd intern doorgegeven zodat deze handelaar op de hoogte gebracht kan worden door onze diensten.

En inmiddels wordt het lijstje incompatiebele handelszaken alsmaar langer. Hebben jullie ons flink in de laming genomen, ja.

Reputatie 2

Dag MarBas

Kun je meer info geven over de zaak waar de kaart niet aanvaard werd? Zo kan de handelaar, door onze diensten op de hoogte gebracht worden van de werking.

Hartelijk dank!

Shari V

Een echte schande dat BNP info aan klanten vraagt om deze info nadien te gebruiken om hun product te promoten bij  derden. 

Reageer