Beantwoord

Kaart deblokkeren

  • 6 July 2020
  • 1 reactie
  • 2506 Bekeken

Om een kaart te deblokkeren moet je naar de helpdesk bellen. Kan je mij vertellen hoe je daar binnengeraakt? Hoe klantvriendelijk een bank nog is als je na 22 minuten nog altijd niet binnenraakt? Hoe er ondertussen niet meer met de kaart noch met online bankieren kan gewerkt worden? Hoe verrichtingen en betalingen ondertussen sinds zondag on hold staan?

Kan je mij voorts vertellen wat er kan mislopen als je het na vijf keer nog niet lukt om via M1 een itsme-account aan te maken? Je kan je één keer vergissen, maar vijf keer, dan moet er toch iets anders meespelen ook?

Bellen zal het antwoord zijn, maar dan kom ik bij mijn eerste vraag? Hoe lang laat je klanten wachten eer je via helpdesk binnenraakt? Klanten terugbellen zou iets aangenamer zijn ...

icon

Beste antwoord van YannickB 7 July 2020, 08:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag Katrien,

Mijn oprechte excuses voor het lange wachten. Het is inderdaad enorm druk op onze telefoonlijnen. We doen er alles aan om de wachttijden zoveel mogelijk in te korten.

Ik heb zelf geen zicht op je pogingen om Itsme te koppelen, maar dit zijn alvast mogelijke redenen waarom het fout kan lopen met het plaatsen van een elektronische handtekening:

  • Bij het volgen van de stappen worden niet alle cijfers correct in de kaartlezer getoetst. 
  • Een andere kaart dan die waarvan het nummer werd opgegeven, wordt in de kaartlezer gestoken.
  • De kaartlezer is defect.
  • De chip van je debetkaart is defect. In dit geval is het mogelijk dat je debetkaart nog perfect in de winkel werkt, maar dat er een defect is op niveau van het deel dat instaat voor handelingen met de kaartlezer.

Wanneer je ons belt, raad ik je aan om te proberen om Itsme te koppelen terwijl je mijn collega nog aan de lijn hebt. Als je een andere kaartlezer hebt, kan je het eventueel ook meteen daarmee proberen. Je kan gratis een nieuwe kaartlezer op laten sturen via mijn collega.

Ligt het aan de kaart, dan kunnen we die meteen vervangen wanneer je ons beveiligd belt vanuit Easy Banking App of met behulp van je code van Easy Banking Phone. Door via een van die twee methodes te bellen, krijg je ook voorrang op onbeveiligde oproepen.

Reageer