ik had graag geweten wanneer dat in orde gaat komen met de geblokkeerde rekening en visa
hoe moeten wij ons betalingen doen en boodschappen
ik had graag geweten wanneer dat in orde gaat komen met de geblokkeerde rekening en visa
hoe moeten wij ons betalingen doen en boodschappen
Dag Margaretha,
Ik heb alle persoonlijke info uit je bericht verwijderd want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Contactgegevens, financiële info en andere persoonlijke gegevens zet je best nooit zomaar op het internet.
Via deze website hebben we om veiligheidsredenen ook geen toegang tot klantgegevens. Ik kan dus jammer genoeg zelf niet voor je nakijken wat er aan de hand is met je rekening en kaart. Je belt ons Easy Banking Centre hierover best op via Communicatie onderaan in Easy Banking App of op 02 762 60 00. We zijn er van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.
Ik probeer al 2 dagen Easy Banking App of op 02 762 60 00.
Nergens geen antwoord
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Onze excuses voor dit ongemak.
Er zijn helaas voor een aantal klanten die vanuit bpost bank komen nog technische problemen.
We hebben daarom hiervoor ook een banner voorzien via onze website en app. Hierin ga je ook een lijn vinden die je kan contacteren indien je nog technische problemen ervaart.
Ondertussen werken we achterliggend eraan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.