Beantwoord

Kaart geweigerd - verificatie kaarthouder

  • 27 November 2021
  • 3 reacties
  • 3874 Bekeken

Hallo, sinds donderdagavond geeft mijn visa debet kaart bij Bancontact betaling:

Kaart geweigerd - verificatie kaarthouder 

Ik heb geen enkel idee wat dit betekent en bij het nakijken in Easy Banking lijkt alles in orde.

 

££Ik ben klant bij Fintro.

 

icon

Beste antwoord van YannickB 27 November 2021, 17:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Peter,

Probeerde je contactloos te betalen of via QR-code en zo ja, betaalde je met die kaart al eens door ze in een betaalterminal te steken en je pincode in te geven? Dat is noodzakelijk om contactloze betalingen, online betalingen en heel wat andere functionaliteiten van de kaart te activeren.

Als je dat toch al hebt gedaan, dan neem je best even contact op met je Fintro-kantoor om hen jouw identiteitsgegevens na te laten kijken.

Hallo Yannick,

 

Ik probeerde beide en ook met de pincode, helaas geen resultaat.

Ik heb de kaart al enkele maanden in gebruik.  Zou een storting aan een bankautomaat er iets mee te maken kunnen hebben? Die had ik namelijk de avond ervoor uitgevoerd.

Ik hebe ondertussen ook al contact opgenomen met mijn bank.

 

Alvast bedankt voor de reply.

Reputatie 2

@Peter De Saeger ,

 

De medewerkers van je Fintro kantoor hebben zicht op je kaartdetails en zullen zo kunnen nakijken wat er aan de hand is.

 

Fijne dag verder,

Jill

Reageer