Beantwoord

kaart werkt niet

  • 28 August 2023
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Dag, mijn kaart doet de laatste tijd raar. Ik kan niets meer bestellen online, ik krijg een melding dat er iets is fout gegaan terwijl er nog genoeg saldo opstaat. Sommige bestellingen lukken maar andere dan weer niet. Het is zeer vervelend, kunt u me helpen?

Groetjes

icon

Beste antwoord van Julie N 28 August 2023, 15:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @loeka

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Jammer genoeg is het via onze community website niet mogelijk om jouw persoonlijke informatie te raadplegen. 

 

Je kan ons contacteren via Easy Banking App 

  • Meld je aan 
  • Kies onderaan voor ‘communicatie’ 
  • Klik op ‘Easy Banking Centre’ en kies voor ‘rekeningen en kaarten’. 

 

Heeft u geen Easy Banking App? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00

 

Met vriendelijke groeten, 

Julie N 

Reageer