Beantwoord

kaartlezer

  • 25 April 2020
  • 1 reactie
  • 445 Bekeken

Hello,

Ik heb vandaag een mail gekregen waarin me verteld wordt dat mijn kaartlezer moet vervangen worden en dat ik een nieuwe gratis kan aanvragen tot 28 april, nadien zou er 19,50€ aangerekend worden. Ik vertrouw deze mail niet want ik moet mijn gegevens inbrengen. Bijgaand een printscreen van de mail.

Bedankt om te antwoorden

icon

Beste antwoord van YannickB 27 April 2020, 08:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Danny,

Het gaat inderdaad niet om een mail van ons, maar om een poging tot fraude. Als je dat wilt, dan mag je ze doorsturen naar phishing@bnpparibasfortis.com.

Aangezien je op de link drukte, raad ik je wel aan om een virusscanner zijn werk te laten doen op je computer. Vulde je effectief gegevens in, dan raad ik je ook aan om ons zo snel mogelijk te contacteren via 02 762 60 00 zodat we je rekeningen na kunnen kijken.

Tot slot heb ik ook je printscreen verwijderd, omdat die, naast de phishingmail, ook meer info uit je persoonlijke mailbox toonde.

 

Groetjes

Reageer