Beantwoord

Kan kaart niet koppelen Payconiq

  • 7 June 2022
  • 1 reactie
  • 746 Bekeken

Ik ontving onlangs mijn nieuwe VISA debetkaart van BNP paribas en wil deze dus koppelen aan Payconiq. Ik vul mijn gegevens in, waarna ik met een bankierbakje het nodige zou moeten doen. Echter blijft mijn scherm altijd steken op ‘Redirecting, please wait...’. Verder dan dit kom ik nooit, waardoor het niet mogelijk is om deze toe te voegen. Heb al ingelezen in topic en app verwijderd/toegevoegd, maar dit hielp niet. Kunnen jullie helpen?

icon

Beste antwoord van LarsD 10 June 2022, 09:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Maxim VDB,

Bedankt voor je bericht.

Dit zijn alvast de meest voorkomende redenen waarom het niet lukt om een rekening of debetkaart te koppelen aan Payconiq by Bancontact:

  • Je gebruikt een professionele rekening en/of debetkaart. De Payconiq by Bancontact app is enkel bedoelt voor particulieren. Ondernemers hebben een apart platform.
  • Er is een probleem met de betrokken rekening. Dit kan je na laten kijken door ons Easy Banking Centre te bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App.
  • De kaart die je probeert te koppelen werd nog niet volledig geactiveerd. Debetkaarten kunnen pas aan betaalapps gekoppeld worden nadat je eenmaal met de chip en je pincode (dus niet contactloos) hebt betaald in een fysieke winkel of nadat je er geld mee hebt opgenomen. 
  • Je gebruikt een browser die niet ondersteund wordt door de Payconiq by Bancontact en/of door onze pagina’s. We raden je aan om Google Chrome (Android) of Safari (iOS) te installeren en te gebruiken als standaardbrowser.
  • Er is een probleem met de Payconiq by Bancontact-app of met je Payconiq by Bancontact-profiel. 

Lukt het nog steeds niet nadat je de app opnieuw geïnstalleerd hebt, neem dan contact op met Payconiq by Bancontact.  Je kan hen bereiken via support@payconiq.be en via 02 234 11 49.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD
 

Reageer