Beantwoord

kredietkaart Bpost

  • 24 January 2024
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Beste

door de overstap van Bpost naar bnp paribas fortis heb ik me aangemeld bij jullie easy web banking app. Ik heb dit vlot kunnen doen enkel zie ik dat mijn kredietkaart van Bpost niet tussen de kaarten staat van mijn profiel. Ik zie Mijn spaarrekeningen en mijn debitkaart, die ik had bij Bpost maar de kredietkaart niet. Hoe komt dit? 
Alvast bedankt. 

met vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord van LarsD 25 January 2024, 14:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo @Malikasel,

Bedankt voor je bericht.

De vervanging van de kredietkaarten bpost bank naar kredietkaarten BNP Paribas Fortis start eind januari. Na deze migratie zullen de kredietkaarten wél zichtbaar zijn in Easy Banking App en Easy Banking Web. In afwachting blijven de bpost bank kredietkaarten wel gewoon werken.

PIN-wijzigingen voor de kaarten zijn mogelijk op alle ATMs sinds 22/1.

Aanpassing van kaartfunctionaliteiten (aan- of afzetten online betalingen, contactloos betalen, blokkeringen) gaan mogelijk zijn vanaf de nieuwe kaart ontvangen is.

Cashopnames met de kaart zijn ook mogelijk via Cash Points sinds 22/1.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hallo @Malikasel,

Bedankt voor je bericht.

De vervanging van de kredietkaarten bpost bank naar kredietkaarten BNP Paribas Fortis start eind januari. Na deze migratie zullen de kredietkaarten wél zichtbaar zijn in Easy Banking App en Easy Banking Web. In afwachting blijven de bpost bank kredietkaarten wel gewoon werken.

PIN-wijzigingen voor de kaarten zijn mogelijk op alle ATMs sinds 22/1.

Aanpassing van kaartfunctionaliteiten (aan- of afzetten online betalingen, contactloos betalen, blokkeringen) gaan mogelijk zijn vanaf de nieuwe kaart ontvangen is.

Cashopnames met de kaart zijn ook mogelijk via Cash Points sinds 22/1.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Dank u wel voor uw antwoord! Ik heb vorige week een brief ontvangen met een code hierin voor visa kaart en er stond op dat ik de kaartnummer moest vergelijken. Is dit dan de kaartnummer van de nieuwe kaart die ik nog moet ontvangen? Of gaat het hier om mijn mastercard van bpost? Is het trouwens ook normaal dat ik de code al heb ontvangen maar de kaart nog niet? Alvast bedankt. 
met vriendelijke groeten

Malika
 

Dag @Malikasel ,

Dit zal inderdaad kunnen dat je de pincode vroeger ontvangt dan je kaart. Voor de veiligheid wordt dit afzonderlijk verstuurd. 

Je mag je kaart dus binnenkort verwachten.

Groetjes,

Liz

Reageer