Beantwoord

kredietkaart kwijt in overzicht

  • 12 January 2024
  • 5 reacties
  • 53 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Zowel op easy banking web als in de app vind ik mijn kredietkaart niet terug. 

Ze staat ook niet tussen mijn kaarten. Ook via Zoomit kan ik enkel mijn afrekening krijgen. Maar ik kan niet bekijken naar tussentijdse betalingen. 

Ik heb reeds gebeld met call center en mijn eigen kantoor, maar ik word steeds doorverwezen naar de ICT- dienst van Brussel. Daar krijg ik geen antwoord van. Dit is al meer dan 3 maanden zo. Ook mijn applicatie heb ik al van mijn gsm gesmeten. Maar ook dit was zonder resultaat. 

 

Dit is zeer lastig! 

icon

Beste antwoord van LarsD 16 January 2024, 08:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo @JanaB,

Bedankt voor je bericht.

Gaat dit ook om een kaart verbonden aan een professionele rekening? Er zijn namelijk problemen gemeld met het opvragen van de verrichtingen van de professionele kredietkaarten in Easy Banking. Dit is wel in onderzoek en de gevallen hiervan worden steeds doorgegeven. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste, 

Deze kaart is niet verbonden met een professionele rekening. 

 

Jana

Reputatie 4

Hallo @JanaB,

Bedankt voor de extra informatie.

Dan gaat dit te maken hebben dat er niet een goede koppeling met de kaart is.

Dit kan wel verder onderzocht worden via het Easy Banking Centre. 

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Je kan bellen via het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Het Easy Banking Centre is open van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Bedankt. Ik belde reeds, ze konden me echter niet verder helpen. Ik zal opnieuw eens proberen. 

 

Jana 

Reputatie 4

Hallo @JanaB,

We raden aan om toch terug contact te zoeken omdat je wel aangaf dat ze dit intern verder aan het onderzoeken waren. Het is wel jammer dat je dan nog geen update ervan hebt gekregen en alvast onze excuses hiervoor. Toch kan het misschien goed zijn om even opnieuw contact te zoeken voor een stand van zaken te krijgen.

Het kan iets algemeen zijn maar even goed iets specifiek aan je profiel of kaart.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer