Beantwoord

Mastercard

  • 24 December 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Zijn er problemen met de Mastercard gold gekend voor dit moment?

mijn kaart wordt op dit moment niet overal aanvaard. Hotel ging wel, tankstation dan weer niet, toilet wel, vignet niet

dit in Duitsland en Oostenrijk. 
heel vervelend wel

Gelukkig werkt de Bancontact wel

in APP kan ik de transacties ook niet opvragen, melding probeer later opnieuw 

bedankt voor het antwoord alvast 

fijne Feestdagen 

 

icon

Beste antwoord van Tim DL 26 December 2023, 13:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Zijn er problemen met de Mastercard gold gekend voor dit moment?

mijn kaart wordt op dit moment niet overal aanvaard. Hotel ging wel, tankstation dan weer niet, toilet wel, vignet niet

dit in Duitsland en Oostenrijk. 
heel vervelend wel

Gelukkig werkt de Bancontact wel

in APP kan ik de transacties ook niet opvragen, melding probeer later opnieuw 

bedankt voor het antwoord alvast 

fijne Feestdagen 

 

Dag @Patriciacorluy,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Er zijn geen gekende problemen met de Mastercard-kaarten.

Indien je via de app kan zien dat alle instellingen correct staan, en je qua limiet voldoende beschikbaar hebt, raad ik aan ons Easy Banking Centre te contacteren opdat we kunnen nakijken of bij ons zeker alles in orde staat. Dit kan je makkelijk via de Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Je kan ook rechtstreeks Atos Worldline, de uitgevers van de kredietkaarten, contacteren op 02 205 85 85. Zij kunnen de pogingen nakijken om zo na te gaan waar het, bij de poging tot betaling, fout liep.

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer