Ik vroeg reeds 2 maal een nieuwe mastercard aan daar mijne stuk is maar telkens komt in easyweb dat het stopgezet is door mezelf of fortis
Hoe komt dit ik zit wel al een maand zonder mastercard
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelIk vroeg reeds 2 maal een nieuwe mastercard aan daar mijne stuk is maar telkens komt in easyweb dat het stopgezet is door mezelf of fortis
Hoe komt dit ik zit wel al een maand zonder mastercard
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo
Bedankt voor je bericht.
Helaas moet er iets achterliggend zijn dat het aanmaken van een nieuwe kredietkaart op je naam blokkeert.
Omdat we via deze weg geen toegang hebben tot je gegevens raden we je aan het Easy Banking Centre te contacteren voor dit verder te onderzoeken.
Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.
Maak je geen gebruik van de app? Je kan dan bellen op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Het Easy Banking Centre is open van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.