In maart deed ik een transactie naar een Nederlandse webshop. Met gewone bankkaart, niet met creditkaart. Ik heb uiteindelijk 1 vd 4 bestelde artikels ontvangen en nu blijkt de website offline. Failliet denk ik dan, ik krijg ook geen reactie meer via e-mail of Messenger. Ik weet dat je via creditkaart een bepaalde verzekering hiertegen hebt, maar is er in mijn geval, na betaling met gewone bankkaart, ook iets dat BNP voor mij kan doen of niet?
A
Hey
Voor een betaling met de debetkaart ben je helaas niet verzekerd.
Ik raad je ten allereerst aan om hiervoor contact op te nemen met de politie. Je kan je PV ook binnenbrengen bij je kantoor zodat dit verder intern bij ons onderzocht kan worden.
Zo kunnen we kijken wat we voor jou kunnen betekenen, maar een garantie hebben we helaas niet.
Groetjes,
Lieze
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.