Beantwoord

nieuwe bankkaart met nieuwe kaartnummer

  • 27 February 2022
  • 1 reactie
  • 256 Bekeken

Hallo, wij hebben 6 dagen geleden een nieuwe bankkaart met een nieuwe kaartnummer aangevraagd en zijn daar ook mee langsgegaan bij de bank. 

Nu de kaarten zijn nog niet aangekomen maar we wouden al proberen om geld over te schrijven om te kijken of dat lukt maar dat lukt niet. Er staat altijd dat er een probleem is met die kaart (nieuwe)

Maar om die nieuwe kaart te activeren moesten we iets klein betalen met die kaart maar dat gaat toch niet als we er geen geld op kunnen zetten? 

 

icon

Beste antwoord van LarsD 28 February 2022, 09:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @StefanieA,

Bedankt voor je bericht.

En via welke weg probeer je dan de overschrijving te doen: met de Easy Banking website of de Easy Banking app?

Voor dat eerste heb je wel al de debetkaart nodig om te kunnen aanmelden en overschrijvingen te bevestigen. Voor de app kan je wel overschrijvingen doen zonder dat je de debetkaart moet gebruiken. Op onze website kan je daarvoor de toegelaten limieten vinden.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer