Onder de noemer 'even ventileren' ...
Drie dagen geleden een nieuwe kaart aangevraagd omdat mijn oude stuk bleek.
Naar het lokaal filiaal om de hoek en ... definitief gesloten. Damn.
Dan maar 7 kilometer verder gereden en daar word ik doodleuk geconfronteerd met een tablet aan de voordeur die me dwingt om een afspraak te maken. Ik begin me al lichtjes te ergeren.
Gelukkig merkt een medewerkster me op en staat me via de parlefoon te woord. Een nieuwe bankkaart aanvragen? Ok ... ze laat me binnen.
Formulieren ondertekend en ik mag binnen enkele werkdagen een nieuwe bankkaart in mijn brievenbus verwachten. Oef.
Gisteren nieuwe bankkaart ontvangen. De begeleidende brief zegt dat ze onmiddellijk klaar voor gebruik is en dat ik ze een eerste maal moet gebruiken in een winkel of aan een automaat. Ok, zogezegd, zogedaan.
In de winkel: kaart niet geautoriseerd. Lap. 't Begint al. Gelukkige nog een andere kaart van een andere bank bij de hand.
Nieuwe winkel, tweede poging. Zelfde scenario. Grrr ... ergernis borrelt weer op.
Dan naar een automaat gereden. Ook daar kon ik geen bankverrichtingen uitvoeren en geen geld uit de muur halen.
Pfff ...
Thuis aangekomen vier hardnekkige pogingen gedaan om het callcenter te bereiken.
Telefoongesprek 1: 6 minuten volgehouden. Ik begin me nu toch te ergeren.
Telefoongesprek 2: 7 minuten en 34 seconden volgehouden. Nog steeds geen medewerker te pakken gekregen.
Telefoongesprek 3: dik 9 minuten gewacht ...
Telefoongesprek 4: dik 10 minuten gewacht!!!
Telefoongesprek 5: 17 minuten gewacht!!!
Ik erger me nu te pletter en ben ronduit verbolgen over het feit dat ik nergens terecht kan en gewoon niemand kan bereiken. Een mannenstem zegt me dat ik spoedig ga geholpen worden, maar ... niks, noppes, nada. Ik word razend!!!
Nog een laatste telefoontje: weerom 10 minuten gewacht.
Fijne start van het weekend. De afslanking van de lokale filialen is een doorn in het oog van vele klanten. Komt daarbij het gegeven dat ik na ettelijke verwoede pogingen zelfs niet binnengeraakt in het callcenter, maakt dat ik serieus de overweging maak om met al mijn centen en polissen te verkassen naar een andere bank. Zelfs al zou dit me financieel nadelig zijn, het feit dat de service gewoon onbestaande is, maakt dat ik een overstap zeer zeker overweeg!!!
PS: screenshots van de tijdsduur van de telefoongesprekken beschikbaar!!!