Beantwoord

nieuwe debetkaart

  • 30 November 2021
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Een aantal weken terug heb ik mijn nieuwe debetkaart van Visa ontvangen. Ik weet niet meer zeker of dit nu al langer dan 6 weken is maar toen ik gisteren in de supermarkt met de nieuwe kaart wou betalen, lukte dit niet. Ik kreeg de melding : kaart geweigerd. Met mijn oude debetkaart lukte de betaling wel.   Wat zou het probleem kunnen zijn?

icon

Beste antwoord van JarneM 1 December 2021, 09:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @lachta ,

 

Je kan best eens contact hiervoor opnemen met ons Easy Banking Centre om de status van jouw debetkaart na te gaan en wat het probleem exact kan geweest zijn.

 

Belangrijk is zeker dat de eerste transactie met de nieuwe debetkaart ofwel een betaling in de winkel met pincode dient te zien of een geldafname aan een automaat.

 

 

Je kan steeds contact opnemen via de knop ‘Communicatie’ in jouw Easy Banking App of met jouw Easy Banking Phone Code via het nummer 02 762 60 00.

 

 

Ik hoop jou hiermee alvast van dienst te zijn!

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer