Beantwoord

Nieuwe kaart, oude rekening

  • 7 June 2021
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Onlangs heb ik een nieuwe Visa Kaart ontvangen, maar deze is gekoppeld aan een rekening die ik een jaar geleden heb stopgezet. Is het veilig om deze gewoon te vernietigen? Of betekent dit dat die rekening nog steeds bestaat en eerst moet worden afgesloten?

icon

Beste antwoord van Shari V 7 June 2021, 11:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag BrentM

Je bedoelt de nieuwe Visa Debetkaart?

Als je een nieuwe kaart van ons hebt ontvangen wilt het zeggen dat deze niet is afgesloten.

Ik kan je aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Beste Shari, 

Hartelijk bedankt voor het snelle antwoord, spijtig genoeg is het niet gemakkelijk voor mij om te telefoneren tijdens het werk vanwege mijn job in de medsiche sector. En onder de middag is er blijkbaar niemand beschikbaar. Wanneer ik een mail stuur verwijzen ze mij naar de community, dus het zal dan maar via hier moeten.

Op 19/10/2020 heb ik de aanvraag gedaan om de rekening af te sluiten, op 02/11/2020 heb ik mijn oude Visa Kaart gepost naar het BNP kantoor in Aalst. En deze week krijg ik een nieuwe Visa kaart binnen op dat rekeningnummer. 

 

Het rekeningnummer is XXXX. Hopelijk kunnen jullie dit afronden.

Reputatie 3

Dag BrentM

Het Easy Banking Center is geopend van 07:00 tot 22:00 op weekdagen en op zaterdag van 09:00 tot 17:00.

Helaas heb ik via sociale media geen toegang tot jouw profiel. Je zult alsnog telefonisch contact met ons moeten opnemen hiervoor. Vermoedelijk is de rekening niet afgesloten, anders zou je hiervoor ook geen kaart ontvangen.

Ik heb ook even je bericht aangepast, je deelt best geen persoonlijke informatie op een openbare pagina.

Reageer