Skip to main content
Beantwoord

online betalingen

  • 18 June 2024
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

hoe blokeer/deblokeer ik betalingen online?

1 reactie

Reputatie 2

Hey @De Clippeleir Chris ,

 

Indien je één specifieke transactie ziet afgaan van je rekening waarvan je niet weet waar deze komt onder de noemer “kaartbetaling”, dan kan je het beste je kaart volledig blokkeren en vervangen aangezien je niet één specifieke transactie/handelaar kan blokkeren op de kaarten.

Je kan je debetkaart via de Easy Banking App vervangen bij “mijn diensten” → “kaarten” → klikken op de desbetreffende kaart → “definitief blokkeren of vervangen”.

 

Indien je gewoon de functie van online betalen wilt af en opzetten, dan kan dit via de Easy Banking App of Web:

Via Easy Banking App

  • Meld aan in Easy Banking App.
  • Druk onderaan op Mijn diensten en kies voor Kaarten.
  • Tik op de kaart waarvoor je contactloos betalen wilt in- of uitschakelen.
  • Koos je voor een debetkaart, dan krijg je automatisch de kaartinstellingen te zien. Koos je voor een kredietkaart? Druk dan rechts bovenaan op de drie punten of op het tandwiel en kies voor Kaartinstellingen.
  • Schakel Online betalingen uit

Via Easy Banking Web

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik in het menu aan de linkerkant op Mijn rekeningen en kaarten.
  • Kies voor Mijn kaarten.
  • Klik rechts van je kaart op de horizontale strepen en kies voor Wijzigen.
  • Selecteer Kaartinstellingen en duid bij Online Betalingen je voorkeur aan.
  • Klik tot slot onderaan op Bevestigen.

Indien het niet volledig een antwoord was op je vraag, mag je altijd bijkomende vragen stellen!

 

Groetjes,

Jess

 

Reageer