Beantwoord

online kaart aangevraagd


Hallo, ik heb een debetkaart aangevraagd online maar hoelang duurt het ongeveer voor dat ik die heb?

 

Groetjes Yana

icon

Beste antwoord van Anonymous 30 June 2020, 12:22

Bekijk origineel

11 reacties

Hey @yanava ,

Je zal de dag na de bestelling een sms krijgen om een pincode te kiezen. Van zodra je deze hebt gekozen, wordt de kaart opgestuurd en komt deze binnen de week bij jou aan!

Groetjes,

Lieze

Hey @LiezeH ,

Ik heb al een mail gekregen dat deze verwerkt werdt maar meer hebben ze niet laten weten

 

Groetjes,

Yana

Hey @yanava ,

Wanneer heb je deze mail gekregen?

Groetjes,

Lieze

Hey @LiezeH 

Deze mail is gekregen de 27ste juni

Groetjes,

Yana

Hey @yanava ,

Ik vrees dat er iets is misgelopen als je nog geen pincode kon kiezen.

Heb je nog toegang tot jouw Easy Banking App? Dan raad ik je aan ons te contacteren door aan te melden en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons.

Is dit niet het geval, kan je ons contacteren op 02 762 60 00.

Groetjes,

Lieze

Beste @LiezeH 

alvast bedankt nu nog 1 vraag is dit ook het geval als dit een welcome pack is?

Groetjes,

Yana

Hey @yanava ,

 

In een Welcome Pack kan het inderdaad zijn dat de kaart met een automatisch gekozen pincode wordt opgestuurd. De wettelijke vertegenwoordiger zal dan wanneer de kaart is aangekomen beveiligd moeten binnenbellen om de kaart te activeren.

 

Groetjes,

Lieze

hey @LiezeH 

Is het dan ook normaal dat die er nog niet is?

Groetjes,

Yana

Hey @yanava ,

Het kan een week duren eer de kaart bij je aankrijgt. Tegen eind deze week zou deze dus normaal moeten aankomen.

Groetjes,

Lieze

Hey @LiezeH 

Bedankt voor de hulp

is het mogelijk de preciese data te vragen aan telefoon?

groetjes,

Yana

Hey @yanava ,

Je kan per telefoon wel navragen wanneer de kaart precies is opgestuurd, maar de aankomstdatum is natuurlijk afhankelijk van de post dus dat kunnen wij niet exact meedelen.

Groetjes,

Lieze

Reageer