ontvangen 2 visa kaarten

  • 9 July 2021
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Beste,

 

wij hebben 2 visa kaarten ontvangen, waar we anders maar 1 kaart van aangevraagd hadden. Kun je eens verduidelijken waarom we er nu 2 ontvangen hebben? 

 

Mvg Christine Bonami


3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @christineb,

Dus als ik het goed begrijp heb je een vervanging van een visa kredietkaart aangevraagd maar in plaats dat je dus een vervanging kreeg, heb je dus nu twee verschillende kredietkaarten ontvangen?

Kan je ook op de beide kaarten een verschil vinden: andere naam, ander kaartnummer en rekeningnummer?

Normaal is het enkel mogelijk een tweede kredietkaart van dezelfde rekening te bekomen, als deze op naam van een medehouder of gevolmachtigde staat.

mijn kaart is nog geldig tot 02/25, niks aangevraagd, zomaar 2 visa kaarten ontvangen….

Beide kaarten op zelfde rekeningnummer 1 op naam van mij en mijn echtgenoot, mijn man i wel gevolmachtigde.

 

Mvg

Christine

Reputatie 4

En jouw echtgenoot had voordien nog geen kredietkaart ontvangen van de rekening?

Er bestaat een mogelijkheid dat jouw kredietkaart is uitgekozen voor een vervroegde vervanging.

Dat is meestal een gevolg als men in een serie van kaarten een fout heeft ontdekt, dan gaat men voor elke kaart in dezelfde serie al een vervanging opsturen om verdere problemen te vermijden.

Reageer