Beantwoord

opheffen van mandaat

  • 15 June 2020
  • 1 reactie
  • 442 Bekeken

 

Heb sedert feb mandaat getekend bij Weight watchers (WW). Ik heb dit eenzijdig bij Fortis laten blokkeren maar begunstigde WW is niet akkoord en wil dit mandaat niet annuleren.

Ik vind dit mandaat onwettig omdat ik getekend heb voor een Combi pas : dwz, digitale opvolging en fysieke bijeenkomsten. Door Corona zijn deze fysieke bijeenkomsten geannuleerd en vervangen door digitaal platform van Zoom waar ik NIET wens aan deel te nemen. Bijgevolg vind ik dat WW in gebreke blijft en wens mijn mandaat te annuleren. Heb ik een punt of niet en welke middelen heb ik om dit mandaat te stoppen zonder extra kosten van Weight Watchers !!!! (Ze zijn trouwens op slinkse manier aan mijn handtekening gekomen)

Dank voor uw reactie

 

icon

Beste antwoord van YannickB 15 June 2020, 12:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Gios,

Ik kan je jammer genoeg enkel aanraden om een klacht bij hen in te dienen en/of gerechterlijke stappen te volgen.

Domiciliëringen worden sinds enkele jaren volledig beheerd door de bedrijven zelf. Je kan via banken wel een blokkering laten plaatsen en terugbetalingen eisen, maar omdat het gaat om een contract dat je aangaat met een andere partij, kunnen we zelf helaas verder niet tussenbeide komen.

Reageer