Beantwoord

Overgang Easy Guide pack naar Easy Go pack

  • 5 February 2024
  • 5 reacties
  • 325 Bekeken

Sinds 16/10/2023 zijn wij aan het proberen om onze Easy Guide pack te vervangen door Easy Go pack.

Wij kregen steeds te melding te wachten tot na 22/01/2024. Op 6/01/2024 werd 5,50€ maandelijkse bijdrage voor Easy Guide pack gedebiteerd van onze zichtrekening alhoewel wij sinds  16/10/2023 vragende partij waren voor easy Go pack. Vorige week heeft een commiciele adviseur ons telefonisch geholpen tot het bekomen van een Easy Go Pack. De 5,50€ die op 6/01/2024 ten onrechte was aangerekend zou aangepast worden naar 2,00€ en de 3,50€ zou dan terug betaald worden. Wanneer?

icon

Beste antwoord van JessicaJ 6 February 2024, 11:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1

Goedemiddag @Jean Verhelst,

Bedankt voor jouw bericht. Het klopt inderdaad dat je in dit geval een terugbetaling van deze kosten krijgt. Indien je gebeld hebt naar ons Easy Banking Centre, hebben zij normaal gezien de aanpassing van jouw betaalrekening gedaan. Hetgeen je teveel betaald hebt, krijg je nadien teruggestort. Ik heb hier zelf geen toegang tot jouw klantendossier, dus ik kan niet nakijken of de aanpassing al gebeurd is en/of de terugbetaling uitgevoerd werd. Je kan hiervoor terecht in ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. 

Bedankt alvast en nog een fijne dag. 

Groetjes,

JoachimJ

Bedankt voor uw snelle respons. Bij onze PC-banking kunnen we op het scherm al zien dat de aanpassing naar Easy Go Pack al is doorgevoerd. Misschien kan ik de terugstorting van 3,50€ morgen of één van de volgende dagen zien op mijn afschriften. Het kan ook zijn dat deze 3,50€ wordt gebruikt voor de maandelijkse betalingen voor de maand februari en maart 2024. Who knows!

Reputatie 1

Hey @Jean Verhelst ,

Via onze communicatie gaat het te veel aangerekende bedrag worden teruggestort op de rekening in de loop van de komende maand (februari).

Wanneer exact is niet meegegeven, maar hou ons zeker op de hoogte van zodra je je terugstorting hebt mogen ontvangen.

 

Groetjes,

JessicaJ

Bedankt voor uw info en wij kijken de volgende 22 dagen dagelijks uit naar de’ storting van 3,50€. Wel wil ik u meegeven dat, waarschijnlijk reeds geprogrameerd, op 7/02//2024  de maandelijkse bijdrage van 2,00€ (easy Go Pack) gedebiteerd is van mijn rekening. Ik ben bijna zeker dat ik niet de enigste ben die verwisseld heeft naar een goedkoper pack en als al deze mensen nog even mogen wachten op de terugstorting van 3,50€ op hun rekening of misschien helemaal niet gereageert hebben en hun 3,50€ wegschenken aan Fortis!

Dag @Jean Verhelst ,

Deze terugstorting zal bij iedereen die recent van pack wijzigde automatisch gebeuren. Dit moet dus niet gemeld worden.

Groetjes,

Liz

Reageer