Beantwoord

Overschakelen van Visa Classic naar Visa Gold

  • 26 August 2021
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Stel ik wil overschakelen van Visa Classic naar Visa Gold (geen Mastercard Gold) dan moet ik dus een aparte bijdrage betalen aangezien deze kaart niet inbegrepen is in Comfort Pack noch Premium Pack.

Normaal gezien moet ik deze kaart aanvragen via het kantoor maar dan op afspraak of kan ik dat ook doen via Easy Bank Center of moet ik daarvoor wenden tot AlphaCredit daar mijn huidige kaart gekoppeld is aan Optiline en ook die nieuwe kaart wens ik te laten koppelen aan Optiline.

 
icon

Beste antwoord van LarsD 28 August 2021, 16:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Alexander,

 

Bedankt voor je bericht.

De Visa/Mastercard Gold kost maandelijks 4,25 euro voor elke 1ste kaart; de volgende kaarten 4,25 euro op maandbasis.

Indien je ook bij deze kaart een Optiline wil koppelen, raden we je aan de kaart aan te vragen via een kantoor of door het Easy Banking Center te bellen.

Je kan ons hier voor contacteren via de applicatie op je gsm; volg hiervoor de volgende stappen:  Aanmelden > "Contacteer ons" (icoon van een tekstballon) > Klik op Bellen > Je mag zelf de categorie kiezen, voor de meeste vragen kan je gerust kiezen voor de optie "Rekeningen en kaarten" > Er verschijnt een lang telefoonnummer en dan kan je gewoon bellen.


Als je nog geen gebruik maakt van de applicatie kan je ook binnen bellen met de Easy Banking Phone Code (uw geheime 5-cijferige code):
Deze kan u aanmaken via volgende stappen:
Eerst aanmelden in Easy Banking Web
Je gaat naar instellingen   
Je klikt op Easy Banking Phone
Je klikt op de groene knop Activeren of Wijzigen. Daar zal je de mogelijkheid hebben om een code van 5 cijfers in te geven
Bevestig met de kaartlezer.   

Bel ons op 02 762 60 00 en geef je klantennummer en Easy Banking Phone code in op het keuzemenu.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer