Beantwoord

Payconiq kan rekening niet koppelen

  • 4 January 2022
  • 3 reacties
  • 312 Bekeken

Na vele pogongen en opnieuw instaleren lukt het mijn dochter nog steeds niet om payconiq te koppelen met rekening. Heel frustrerend. Bij mijn moeder die andere bank heeft lukt dit direct. Ook ik heb verschillende pogingen moeten ondernemen eer het luktte

icon

Beste antwoord van LarsD 5 January 2022, 15:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @ingetje77,

Bedankt voor je bericht. Je dochter heeft dan recent ook een nieuwe kaart ontvangen van ons?

Heeft ze deze ook al in gebruik genomen, door een betaling te doen via een betaalterminal of bankautomaat? Verder kan ook de oorzaak van het probleem liggen dat ze nog op een verouderde versie van de app werkt. Ze kan dan best nakijken via Google Play Store of de Apple Store of de app van Payconiq al is bijgewerkt op haar toestel.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hoi

Ze heeft de kaart al gebruikt. Ze heeft een nieuwe gsm en daarop de app geinstalleerd dus ook nieuw.

Reputatie 4

Heeft ze al contact hierover gehad met onze helpdesk? Via het nummer 02 762 60 00?

Reageer