Beantwoord

payconiq online werkt niet!

  • 10 July 2021
  • 3 reacties
  • 2750 Bekeken

Ik betaal mijn rekeningen met payconiq online.

Sinds ongeveer een maand werkt deze totaal niet meer.

Krijg altijd de melding dat de betaling geweigerd is door mijn bank.

Terwijl er wel geld op staat en het via PayPal wel gaat.

Daarjuist zelfs bij de nieuwe app van Fortis zelf, ging het niet.

Dit begin ik enorm frustrerend te vinden.

Zo erg zelf dat ik overweeg om bij een andere bank te gaan ( na meer dan 30 jaar klant te zijn).

Heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.  Mijn tablet ook. Maar het blijft een probleem.

Graag verduidelijking!

Nog iemand problemen?

icon

Beste antwoord van LarsD 12 July 2021, 14:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Ik betaal mijn rekeningen met payconiq online.

 

Payconiq online? Is dat iets nieuws? Of bedoelt u het betalen via de gekoppelde rekening en gekoppelde contacten?

Tussen haakjes, indien BNP u reeds de nieuwe Viesa-debetkaart door de strot zou geduwd hebben, dan zal u in P* eerst de oude kaart moeten verwijderen , om daarna de nieuwe te installeren. En misschien zal u daarna ook nog de rekening opnieuw moeten koppelen. 

Misschien, want bij P* is het altijd afwachten hoe het zal uitdraaien.

Reputatie 3

Nog iemand problemen?

P* is een vat vol verschrikkingen, niet echt een aanrader dus. En nadat  schaamteloos en zonder boe noch ba de FNC-functie werd stopgezet was voor mij gedaan met P*.

Reputatie 4

Dag, @MonicaBlue,

 

Er bestaat een mogelijkheid dat de instelling voor het online betalen met de kaart “uit” staat.

 

Je kan dit controleren via de easy banking app. Via je profiel kan je via “mijn kaarten”, via het deelvenster dat rechts van de kaart staat (de drie horizontale strepen) dit nakijken. Indien het is dat instelling “uit” staat, kan je die gewoon weer “aan” zetten. En nadien opnieuw proberen.

 

Anderzijds als je een nieuwe kaart gebruikt, kan je best ook even de kaart verwijderen uit je profiel en opnieuw registreren.

Reageer