Beantwoord

Payconiq wil mijn rekening niet koppelen. Loopt altijd mis...

  • 16 February 2024
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

De Payconiq app loopt na verwijdering en herinstallatie vast op het koppelen van mijn rekening.
Alles verloopt correct tot zogezegd na de connectie ‘terug naar payconiq’ gaat dan ‘loopt het mis’ en moet je opnieuw beginnen of een support contacteren die er niets van begrijpt.

icon

Beste antwoord van LarsD 19 February 2024, 11:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

De Payconiq app loopt na verwijdering en herinstallatie vast op het koppelen van mijn rekening.
Alles verloopt correct tot zogezegd na de connectie ‘terug naar payconiq’ gaat dan ‘loopt het mis’ en moet je opnieuw beginnen of een support contacteren die er niets van begrijpt.

Waarschijnlijk gebruikt u iets anders dan (Goegel) Chrome.

Drie jaar geleden ook hier dezelfde verschijnselen,  tot nadat (Goegel) Chrome werd geïnstalleerd. Zelfs met het ingebouwde internetprogramma van een Galaxy (Samsung) lukte het niet.

Blijkbaar is het er bij P* nog geen haar op verbeterd ...

Reputatie 5

Halo @Bosmens,

Bedankt voor je bericht.

Dit zijn alvast wel de meest voorkomende redenen waarom het niet lukt om een rekening of debetkaart te koppelen aan Payconiq by Bancontact:

  • Je gebruikt een professionele rekening en/of debetkaart. De Payconiq by Bancontact app is enkel bedoelt voor particulieren. Ondernemers hebben een apart platform.
  • Er is een probleem met de betrokken rekening. Dit kan je na laten kijken door ons Easy Banking Centre te bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App.
  • De kaart die je probeert te koppelen werd nog niet volledig geactiveerd. Debetkaarten kunnen pas aan betaalapps gekoppeld worden nadat je eenmaal met de chip en je pincode (dus niet contactloos) hebt betaald in een fysieke winkel of nadat je er geld mee hebt opgenomen. 
  • Je gebruikt een browser die niet ondersteund wordt door de Payconiq by Bancontact en/of door onze pagina’s. We raden je aan om Google Chrome (Android) of Safari (iOS) te installeren en te gebruiken als standaardbrowser.
  • Er is een probleem met de Payconiq by Bancontact-app of met je Payconiq by Bancontact-profiel.  Lukt het nog steeds niet nadat je de app opnieuw geïnstalleerd hebt, neem dan contact op met Payconiq by Bancontact. Je kan hen bereiken via support@payconiq.be en via 02 234 11 49.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer