Beantwoord

pincode geblokkeerd

  • 12 March 2020
  • 5 reacties
  • 1956 Bekeken

Beste,

 

Ik heb een nieuwe bankkaart ontvangen, heb deze telefonisch laten activeren en er was een nieuwe pincode verstuurd.

 

Bij het proberen heb ik 3 keer een foute code opgegeven.

 

Wat is de snelste manier om deze kaart terug in gebruik te hebben? 

Ik moet tanken, boodschappen, telefoonkaart herladen, enzo…

Dus liever vandaag dan morgen! 

 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord van YannickB 12 March 2020, 08:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo LouiseB,

Waar heb je de nieuwe pincode willen gebruiken? Was dat bij een winkel of aan een automaat van onze bank? Als je een nieuwe code krijgt dien je die een eerste kaar te gebruiken aan een automaat van onze bank, zodat je kaart in contact komt met onze servers.

Op dit moment kan je ons best even bellen via 02 762 60 00 om je kaart te laten resetten. Als je ze nadien aan een automaat van onze bank gebruikt, dan zou alles moeten werken.

Beste,

Dit was inderdaad aan het tankstation en niet aan de automaat.

Ik ben niet meer in het bezit van de toegestuurde pincode. 

Wat te doen?

 

Alvast bedankt

Reputatie 7

Heb je de toegestuurde code dan al gewijzigd naar een eigen code via een automaat? Zo ja dan zou dat voldoende moeten zijn geweest.

Beste,

 

Neen, deze was nog niet gewijzigd...

Reputatie 7

Welke code probeerde je dan te gebruiken in het tankstation? Als je ze ondertussen niet meer kent, dan kan ik je jammer genoeg enkel aanraden om een nieuwe code aan te vragen.

Reageer