Beantwoord

Pincode resetten

  • 9 August 2021
  • 1 reactie
  • 4309 Bekeken

Ik heb een nieuwe gsm en wilde de app installeren, maar daar heb je de pincode van de kaart voor nodig.
En laat ik die nu net vergeten zijn (recent gewijzgd en zelden nog gebruikt, omdat alles via de app gebeurt)..

Kantoor bellen : nemen niet af.

Website bekeken : telkens moet je aanmaleden en daarvoor heb jede code nodig.

Geprobeerd via itsme, maar de mijne was blijkbaar nog niet actief voor Fortis.

Welke procedure moet ik volgen? Gewoon naar het lokale kantoor gaan en daar laten resetten ?

Of bestaat er een andere (op afstand) mogelijkheid.

 

icon

Beste antwoord van JarneM 9 August 2021, 13:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Stefan VDS ,

 

Om een nieuwe pincode voor jouw debetkaart per post te laten opsturen dien je beveiligd telefonisch contact met ons op te nemen.

Dat kan via de ‘contact’-functie in de Easy Banking App of met de Easy Banking Phone Code op het nummer 02 762 60 00.

 

Indien je dit toch niet zou lukken om beveiligd te bellen, dan kan je gewoon naar het nummer bellen en zullen de collega’s het nodige doorgeven aan jouw kantoor.

 

 

Ik hoop jou hiermee van dienst te zijn.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer