Beantwoord

Problemen bij betalingen online

  • 10 February 2021
  • 2 reacties
  • 230 Bekeken

Beste, 

 

Sinds een week krijg ik altijd de melding daglimiet overschreden. 

Ik heb nog geen enkele keer een betaling gedaan voor groot bedrag en nu ik een betaling wil doen bij online webshop van 500€ heb ik problemen. Dit nu al een week. Bank heeft me limieten al aangepast maar werkt nog steeds niet.

 

Verder wordt ook men visa niet gereset. Men beschikbaar krediet blijft op deze van vorige periode staan wat anders nooit is als nieuwe periode begint. Betaling van vorige periode is vandaag wel van me rekening gegaan maar limiet nog steeds niet aangepast.

 

Iemand die me kan helpen?

 

Betalingen geprobeerd met payconicq app en ook de kaartlezer van Fortis. Geen va' beide werkt. 

icon

Beste antwoord van Anonymous 12 February 2021, 09:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Dat limiet van uw kredietkaart wordt pas de volgende dag aangepast dus als de afrekening de 10de van de maand van uw rekening afgaat dan wordt het kaartlimiet de 11de van de maand vrijgegeven.

Hey @Neytj ,

Zou het kunnen dat je met de Bancontact app of het Bancontact gedeelte? Hier zit een dagelijkse limiet van 500 euro naar handelaren en 250 euro naar vrienden op.

Het kan zijn dat het saldo nog niet is bijgewerkt de dag dat de betaling van je rekening afgaat.

Is dit nog steeds zo zichtbaar?

Groetjes,

Lieze

Reageer