Beantwoord

Problemen met Klarna sinds nieuwe Visa Debit kaart

  • 9 March 2022
  • 1 reactie
  • 278 Bekeken

Sommige aankopen doe ik met Klarna omdat je dan achteraf kan betalen. Indien je iets terugstuurt verrekenen ze dit in het te betalen bedrag en moet je niet lang wachten op je geld dan als je bijvoorbeeld op voorhand betaald. Sinds mijn nieuwe kaart kan ik geen aankopen meer doen via Klarna. Er kunnen geen rekeninggegevens meer gedeeld worden.. ze raden aan contact op te nemen met de bank maar helaas krijg ik geen reactie. Wat kan ik doen om dit zsm opgelost te krijgen? Browsercache al gewist, andere browser geprobeerd, itsme app opnieuw ingesteld… 

icon

Beste antwoord van YannickB 14 March 2022, 09:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag @DelphineR 

Sorry voor het late antwoord. 

Heb je je nieuwe kaart al volledig kunnen activeren door eenmaal met de chip en je pincode (dus niet contactloos) te betalen in de winkel of door geld op te nemen aan een automaat? Pas nadien zullen bijkomende diensten zoals Klarna correct werken.

Als je dat al hebt gedaan, of als het nadien nog altijd niet lukt, dan kan je proberen om de cache van Safari te wissen. Dat kan helpen bij problemen die opduiken wanneer er via een andere app of site verbinding met ons gemaakt wordt.

Je doet dat zo:

  1. Open de instellingen van je iPhone.
  2. Tik op Safari en kies vervolgens voor Geavanceerd.
  3. Kies voor Websitedata en tik op Verwijder alle websitedata.

Reageer