Beantwoord

Problemen met nieuwe visa debetkaart

  • 28 November 2021
  • 10 reacties
  • 1130 Bekeken

Bij online bestelling krijg ik de melding dat het kaartnummer niet wordt herkend … en dit al na ingeven van de eerste 8 cijfers, de volgende cijfers kan ik zelfs niet meer ingeven

icon

Beste antwoord van YannickB 29 November 2021, 09:30

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hallo An,

Op welke website probeer je iets te betalen?

Coolblue

Reputatie 7

Bedankt!

Er is momenteel inderdaad nog een probleem bij Coolblue wanneer je kiest voor Bancontact en vervolgens het kaartnummer manueel ingeeft. Coolblue werkt volop aan een oplossing.

In afwachting daarop, kan je bij hen wel betalen door de Bancontact QR-code te scannen of door te kiezen voor Visa/kredietkaart. Ongeacht hoe je met je nieuwe kaart betaalt, zal het geld meteen van jouw zichtrekening afgaan.

Dank u wel voor de snelle reactie !!!

Beste,

Ik stuur dit in naam van mijn ouders zij hebben nieuwe kaarten gekregen.

Die van mijn vader heb ik deze week gebruikt om overschrijving van thuis uit te betalen en dat was geen probleem.

Nu wil ik die van ons mama gebruiken bij betaling bij bol.com en na 3x proberen steeds betaling niet gelukt. Snap dit niet wat kan het probleem zijn.

Reputatie 3

Dag @Wannes1972 

Momenteel is het nog niet mogelijk om met de nieuwe Visa Debitkaart een betaling uit te voeren op de website van Bol.com. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Als alternatief betaalmiddel kan je kiezen om te betalen via Visa.

Het bedrag zal ook onmiddelijk gedebiteerd worden van je zichtrekening.

Dag @Wannes1972 

Momenteel is het nog niet mogelijk om met de nieuwe Visa Debitkaart een betaling uit te voeren op de website van Bol.com. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Als alternatief betaalmiddel kan je kiezen om te betalen via Visa.

Het bedrag zal ook onmiddelijk gedebiteerd worden van je zichtrekening.

Ok thx

Graag had ik vernomen of het betaalprobleem met de VISA DEBIT kaart op de BOL.COM website is opgelost ?

Want je voorgesteld alternatief om de VISA kredietkaart te gebruiken is GEEN alternatief !
Met de BanContact kaart kan je ACHTERAF betalen ( na ontvangst) .
Dat is een zeer belangrijk verschil !

Dus graag de stand van zaken ?

Reputatie 7

Hallo @pdekeukelaere 

Je kan inderdaad opnieuw bij bol.com betalen via Bancontact.

Hallo @pdekeukelaere 

Je kan inderdaad opnieuw bij bol.com betalen via Bancontact.

Bedankt voor je antwoord !

Reageer