Beantwoord

Problemen Visa Debit kaart

  • 21 February 2022
  • 5 reacties
  • 513 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Beste,

Na mijn nieuwe kaart geactiveerd te hebben, kan ik hem niet meer gebruiken op (Transfer)Wise om geld naar het buitenland over te schrijven.

Vroeger kon dat snel en simpel via SOFORT by Klarna, maar nu krijg ik steeds een foutmelding (ook via debit of kredit).

Op sommige andere sites heb ik hetzelfde probleem, maar op Bol.com bvb doet hij het gewoon.

Zo te lezen op de community zijn er veel soortgelijke problemen, maar ik lees nergens een oplossing. Ik heb al met de bank gebeld, maar zij stuurden met naar een fysieke bank. Daar hebben ze mijn kaart gereset, maar het probleem blijft.

Wat is de oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord van YannickB 22 February 2022, 08:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Dag @Klant 

Welke foutmelding krijg je precies wanneer je Transferwise probeert te gebruiken?

 

Reputatie 7

Bedankt voor de screenshot.

Die melding wordt inderdaad veroorzaakt door een probleem langs onze kant en verschijnt wanneer je een app/site toegang wilt geven tot bepaalde gegevens van je rekening 

Je kan dit meestal oplossen door de cache van je browser te wissen, een reset van je browser uit te voeren, of door tijdelijk een andere browser te gebruiken. We werken ondertussen ook volop aan een volwaardige oplossing.

Deze melding zou wel niet mogen verschijnen bij online betalingen via Bancontact of Visa. Is dat toch het geval; kan je me dan zeggen om welke handelaars het precies gaat? Dan laat ik het meteen nakijken.

Beste,

 

Cache wissen geeft hetzelfde probleem. Via een andere browser lukt het echter wel.

Ik zal hier rekening mee houden en hoop dat het euvel in de toekomst wordt opgelost.

Ik meen me te herinneren dat mijn kaart laatst werd geweigerd op https://www.fruugo.be/

Bedankt voor de hulp.

Reputatie 7

Ik keek Fruugo even voor je na en onze debetkaarten worden er aanvaard wanneer je kiest voor Visa/Bancontact. Mochten er in de toekomst bij een online betaling toch nog problemen opduiken, mag je me dat steeds laten weten.

Reageer