Beantwoord

QR code

  • 8 April 2020
  • 3 reacties
  • 753 Bekeken

Beste,

Is er al zicht wanneer de bug uit het QR systeem opgelost zal worden? Dit is nu al al enkele maanden aan de gang. Payconiq installeren lijkt mij geen gepaste oplossing.

 

In deze uitzonderlijke tijden is het extra vervelend.

 

Met vriendelijke groet,

Jean 

icon

Beste antwoord van Anonymous 9 April 2020, 09:57

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @Jean.G ,

 

Omdat dit een heel complex probleem is, kunnen we helaas geen termijn meedelen voor de oplossing.

Misschien zijn onze andere alternatieven voor digitaal betalen ook wel interessant voor jou?

 

Groetjes,

Lieze

Hey @Jean.G ,

 

Omdat dit een heel complex probleem is, kunnen we helaas geen termijn meedelen voor de oplossing.

Misschien zijn onze andere alternatieven voor digitaal betalen ook wel interessant voor jou?

 

Groetjes,

Lieze

Hoe is het mogelijk dat dit nog steeds niet opgelost is? Je zou ervan uitgaan dat een bank de beste coders in dienst heeft. Een andere app voorstellen is geen oplossing.

Reputatie 6
Badge +3

Hey @Jean.G ,

 

Omdat dit een heel complex probleem is, kunnen we helaas geen termijn meedelen voor de oplossing.

Misschien zijn onze andere alternatieven voor digitaal betalen ook wel interessant voor jou?

 

Groetjes,

Lieze

Hoe is het mogelijk dat dit nog steeds niet opgelost is? Je zou ervan uitgaan dat een bank de beste coders in dienst heeft. Een andere app voorstellen is geen oplossing.

Een andere app is geen oplossing zeg je, het zal toch wel moeten want ik vrees dat het nog zeer lang zal duren eer het opgelost geraakt en als ik u was zou ik daar niet op wachten.

Reageer