Beantwoord

rekening

  • 25 January 2024
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Ik.kqn nov steeds nieg aan mijn geld en hoe zit dat met betalingen en dergelijke en mijn loon dat gestort wordt houden wij dezelfde rekeningnummer 

En domicileringen..

Kan niet aan mijn geld heb nog geen nieuwe kaart van.jullie wat iw dit allemaal....

icon

Beste antwoord van Liz 29 January 2024, 14:11

Bekijk origineel

4 reacties

Goede morgen,

Uw bankrekening blijft hetzelfde nummer behouden, ook uw domiciliëringen blijven opgenomen.
U kan uw huidige bpostkaart en uw huidige kaartlezer van Bpost blijven gebruiken.

De nieuwe kaarten van BNP Paribas worden verstuurd tussen februari en maart.

Als u een computer heeft met Windows, geef volgend webadres in  in Microsoft Edge of Google chrome :
https://www.bnpparibasfortis.be/nl/public/particulieren
en klik op “aanmelden”

Dan geeft u bovenaan het kaartnummer in van uw Bpostkaart, dat op de voorkant staat.
Vervolgens klikt u links op “Vroegere klant van Bpostbank ? Vind hier uw klantnummer”

U zal uw geboortedatum moeten ingeven, en in het volgende venster zal u dan uw nieuw klantnummer bij BNP Paribas zien.
Dat kan u dan ingeven in het eerste venster nadat u op “aanmelden” geklikt had.

Om dan verder in te loggen zal u uw Bpost kaartlezer nodig hebben

Met vriendelijke groeten

Reputatie 1

@Edward 

Bedankt voor jouw bijdage. Dat is correct. Mochten er nog bijkomende vragen of suggesties zijn, weet dat we bereikbaar zijn op het nummer 02 762 60 00. We staat voor je klaar tussen 7u en 22u op werkdagen en van 9u tot 17u op zaterdag. 

 

Nog een fijne dag toegewenst.

Groetjes,

JoachimJ

Ja maar had geen kaart meer van bpost was vervallen...wat nu...dan kan ik niet op de app..willen jullie zo snel mogelijk een oplossing zoeken dat ik toch op mijn rekening kan

Dag @Verdonkey ,

In dat geval raad ik je aan het Easy Banking Centre contacteren zodat mijn collega’s jouw situatie verder kunnen bekijken en dit zo snel mogelijk oplossen.

Het Easy Banking Centre is bereikbaar op 02 762 60 00, op weekdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Groetjes,

Lieze

Reageer