Beantwoord

rekening kiezen bij ontvangen

  • 24 January 2022
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Beste

 

in de module Ontvangen had ik graag een extra kaart/rekening toegevoegd zodat het ontvangen geld op de juiste - gekozen - rekening zal komen.

Hoe kan ik een tweede kaart/rekening toevoegen in Ontvangen?

 

Alvast bedankt.
Mvg

Danny

 

icon

Beste antwoord van JillH 25 January 2022, 10:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Dag @danny.marien ,

 

Wanneer je op “Ontvangen” klikt en je Easy Banking-code invoert, kan je vervolgens bij de eerste optie “Ontvangen via” hierop klikken en een andere kaart selecteren uit je lijst van kaarten.

Momenteel is het nog niet mogelijk om een bepaalde kaart als “favoriet” in te stellen en ook niet een naam (alias) toe te voegen aan je kaarten, maar deze suggestie is wel doorgegeven aan onze digital teams.

 

Nog een fijne dag verder,

 

Jill

Beste

klopt. Na klikken op Ontvangen en de code ingeven krijg ik effectief Ontvangen via.
Maar hier staat maar één kaart terwijl we willen switchen tussen een privé en een zakelijke rekening/kaart.

Hoe kan ik een kaart toevoegen zodat deze ook in Ontvangen via komt?

 

Merciekes

Danny

 

Reputatie 2

@danny.marien ,

 

indien het gaat om een professionele kaart/rekening, zal je de kaart inderdaad niet zien staan, aangezien de Bancontact-scanfunctie in Easy Banking App enkel voor particuliere rekeningen beschikbaar is. We raden we je aan om onze Ondernemersbank even te contacteren indien je graag de mogelijkheden bespreekt voor professionele rekeningen. Dit kan op het nummer 02 433 43 31. Meer info kan je ook terugvinden op onze website: Payconiq by Bancontact | BNP Paribas Fortis.

 

Nog een fijne dag verder,

 

Jill

Reageer