Beantwoord

Rekeninguittreksels Rondo

  • 6 July 2020
  • 3 reacties
  • 363 Bekeken

Geachte Mevrouw ,Mijnheer

Als ik inlog op mijn Rondo account ,kan ik alleen mijn gegevens raadplegen en niet mijn saldo bekijken !

Dus met andere woorden ,weet niet mijn saldobedrag !!

Dit is erg vervelend , het probleem is al een tijdje aan de gang.

Graag wat feedback aub !!

Met beleefde groet ,

Siam.

icon

Beste antwoord van Karen 9 July 2020, 12:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @Nanno 

je kan je daarvoor aanmelden op https://ro.bnpparibasfortis.be.

Wat moet ik doen om mijn rekeninguittreksels zien van rondo rekening en indien een opvraging van naar mijn rekening te storten

Reputatie 5
Badge

Dag @Siam , 

Alvast mijn excuses voor het late antwoord. 

Je kan dit best eens navragen bij Rondo zelf op het nr. 02/508.44.40. Wij hebben zelf geen toegang tot deze website. 

Fijne dag verder! 

Reageer